
Recenzowanie i korekta merytoryczna materiałów innych autorów
Jeśli posiadasz już artykuły, poradniki, broszurki lub inne treści marketingowe, to na Twoje zlecenie mogę ocenić ich merytoryczną poprawność. Po zakończeniu moich prac otrzymasz raport dotyczący materiału, który sprawdziłem, wraz z uzasadnieniem mojej oceny.
Dlaczego warto inwestować w sprawdzanie i korektę już istniejących materiałów marketingowych?
Treści marketingowe, które zawierają błędy merytoryczne lub są na niskim poziomie technicznym działają na Twoją niekorzyść. Podważają Twoją pozycję profesjonalisty i mogą wpłynąć na mniejszą wiarygodność tworzonych w przyszłości treści marketingu technicznego.
Co możesz zrobić, jeśli na podstawie audytu okaże się, że posiadasz treści marketingowe słabej jakości?
Można je usunąć, ale to ostateczność, która dotyczy naprawdę kiepskich opracowań. Zdecydowanie lepiej jest podjąć próbę ich poprawienia. W raporcie, który Ci przedstawię, będą zamieszczone informacje o błędach i sposobach ich poprawienia, aby dany materiał stał się wartościowy dla grupy docelowej i realizował cel, który przed nim postawiła Twoja organizacja. Na tej podstawie możesz skontaktować się z autorem i żądać poprawy materiału, za który zapłaciłeś.
Na twoje życzenie (o ile materiały nie będą fatalnej jakości) mogę również podjąć się wprowadzenia do nich niezbędnej merytorycznej korekty.
Ile kosztuje recenzowanie i korekta merytoryczna materiałów innych autorów?
Wyceny dokonuję indywidualnie po zapoznaniu się z Twoimi oczekiwaniami. Abym mógł podjąć się tego zadania musisz:
- określić cel, jaki ma realizować dany materiał?
- Wskazać grupę jego odbiorców.
- Podać czas, w jakim mam przedstawić Ci raport z przeprowadzonego audytu.
- Zdecydować, czy (jeśli materiał będzie nadawał się do poprawy) mam dokonywać merytorycznej korekty opiniowanego materiału?
Na wysokość mojego wynagrodzenia będzie miała również wpływ forma naszej współpracy (czy i jakie dodatkowe działania będziemy wspólnie realizowali).
Chcesz dowiedzieć się więcej? Nie czekaj napisz: napiecie@salama.pl
W powyższym opisie nie da się przedstawić wszystkich szczegółów, dlatego chętnie spotkam się z osobami zainteresowanymi współpracą w celu omówienia jej pozostałych obszarów.
Piotr Bibik